Citrix Receiver for Linux 13.5 Command-line 

Professional Surveyor Boards » Ask an Expert » Citrix Receiver for Linux 13.5 Command-line

Name Message
DUFFY

Topic  Citrix Receiver for Linux 13.5 Command-line       Flag »  Reply »
I was instructed to use OpenATV/WB for the iptv plugin but maybe it is available on OpenVix too, have to do some research there." - excuse my ignorance whats WB???

When you are instructed to do something - you should question - Why!

An image is usually a personal choice - but they all basically do the same thing - but offer a few different options - personally I am always confused by OpenATV's various buttons that end up with the same choice.

Sunday, October 18, 2020 at 7:50:23 AM
RUIZ

Reply  Re: Citrix Receiver for Linux 13.5 Command-line Flag »  Reply »
I wouldn't worry about the RAM - 1Gb is plenty. I have an SF8008 and its fast - its in a completely different league to the doorstop that you have at the moment. It has 8Gb flash memory and we don't use swap files any more either. Come to think of it I haven't used a swap file since an Azbox HD (but that's a long time ago). For the price an SF8008 or one of the zgemmas cant be beaten. There is no particular benefit in using a SSD drive - just get a large 2.5" HDD to have loads of recording space.

Sunday, October 18, 2020 at 7:51:14 AM
disruptivetalk

Ich hatte kurzzeitig einen Vu+ und auch eine Dreambox versucht. Ok, ich bin halbwegs damit klar gekommen aber meine Frau und meine Tochter hatten Schwierigkeiten. Wehe sie sind mal unabsichtlich auf irgendeine Funktion gekommen und haben was verstellt, dann kamen sie erstmal nicht weiter.
Am liebsten würde ich ja den internen Tuner vom Tv nutzen, mit externer Festplatte. Aber dort finde ich EPG als völlig doof für mich, daher wird’s wohl wieder auf einen Technisat hinauslaufen. Dort finde ich den EPG wiederum annehmbar, da sieht man mal die unterschiedlichen Geschmäcker.

Sunday, October 18, 2020 at 7:51:57 AM
DUFFY

Moin, wenn man eine S1 Karte hat, gehts auch so und ohne Gängelungen.
Zum Receiver, schau die mal den Kathrein usf926 an. Das ist ein “normaler“ Receiver mit interner Festplatte. Dazu sei aber gesagt, ich habe mit meinem Probleme mit der Wiedergabe, oftmals ruckeln. Muss ja aber nicht bei allen 926er so sein.

Sunday, October 18, 2020 at 7:52:09 AM
DALTON

Hallo Gemeinde, ich benötige eure Hilfe.
Ich habe Unitymedia / Vodafone und benötige einen Verstärker für dvb-c kabelfernsehen. Zumindest sagt es mir Vodafone Kundenservice. Mein Problem ist, dass ich bei paar HD Sender immer wieder Bildaussetzer habe.

Hat jemand Erfahrung mit Verstärker?

Ich empfehle dir einen zu kaufen :
https://www.sterndiscount.de/antennenverstaerker.
  Monday, October 19, 2020 at 7:25:16 AM

Professional Surveyor Boards » Ask an Expert » Citrix Receiver for Linux 13.5 Command-line

» Reply to Citrix Receiver for Linux 13.5 Command-line Topic

In order to post a new message, you must first be logged into an account.