samme med Nike sko 

Name Message
etersaris

Topic  samme med Nike sko       Flag »  Reply »

Misplaced i spenningen var Air max tn Zero, bare en fotnote mot Air Max fenomen. Men som ville fortuitously endre under en stoppe ved Institutt for Nike Archives, der skissen sittende glemt for 29 mange år. Nike Sports design og stil laget snublet over en interessant tegning mens du søker etter inspirasjon for å betegne billige converse sko dame den forestående andre årlige Air max tn Day. En Huarache joggesko eller en Air Nike jordan basketball skoen er ikke bare en blanding av å kombinere pris og ytelse. Den har tanker og bilder knyttet til den som gjør folk liker det bedre enn en annen ting, selv når de ikke kan beskrive hvorfor. Det grå området, ting som ingen kan faktisk velformulerte, har å gjøre med skoen design.

Faktisk, vi tenker tilknyttet Cole-Haan som et halvt modellen fordi bare sofistikerte forbrukere egentlig vet hva det er; det har ikke likevel oppnådd kritisk masse. Dette er hvor vi søker the markedsføring ferdigheter. Vi bestilt merke kjenne sin sannsynlig, og vi har rett og slett resulterte i markedsføringen volum. Fem år siden, forlot jeg the jobb som nike air max 2015 dame bedrifter og arkitekt å designe Nike joggesko. Bryteren var mye enklere enn du kanskje tror. Min ektefelle og jeg lærte for lenge siden at en building er ikke rent funksjonelle; det betyr noe for folk, og fremkaller en følelsesmessig reaksjon. Det er det samme med Nike sko. Vi kunne ha skapt en merkevare og også det opp til $ 60 mil i salg, som er bare der Cole -Haan var da vi bestilt, men det ville ha tatt millioner av dollar og et minimum av fem yrs.

Vi forbruker aktivere disse til fortsette denne type virksomhet, fordi vi kjøpe produktet. Av globale media, vi befolkningen er blitt mer klar over denne typen utnyttelse av arbeidstakere. Tenk Nike merkevare. Fra starten, everybody forstått at Nike var a løpesko selskap, og manufacturer sto for excellence innen friidrett. Det viste seg et veldig klart budskap, samt Nike var veldig effektiv. Men casual sko sendt en annen melding nike roshe run herre . Folk ble forvirret, og Nike gjorde begynner å miste sin magi. Selgere var snarlige, idrettsutøvere ha vært ser på alternativene, i tillegg til salget redusert. Så ikke bare var casual sko work en fiasko, men det ble fortynne vårt varemerke og sårer oss i å kjøre.

For å oppsummere, virker det som Nike er genererer enorm fortjeneste på bekostning av menneskelig levende og verdighet. I stedet for å bruke millioner av dollar på deres arbeidere, som er ryggbein av å lage selve skoene, de er virkelig bruke dem på deres reklamer for å fremme deres selskap nike air max 90 herre . Jeg forstår at reklame er avgjørende for suksess for et produkt, likevel det bør ikke være på bekostning av ett menneske å gjøre en fortjeneste. Jeg vet at Nike er bare en av tusenvis av selskaper som har innhentet sitt arbeid utenlands, slik at produkt kan lages i a brøkdel av sin kostnaden. Men publikum ser Nike som en selskap hvis produktet er utslitt av de rike og velkjent, derfor er det noe som de ville begjær for seg selv.

Saturday, November 7, 2015 at 1:59:18 AM

» Reply to samme med Nike sko Topic

In order to post a new message, you must first be logged into an account.