de uitdager was de Mizuno Wave Inspire 8 die ik eerder  

Professional Surveyor Boards » Ask an Expert » de uitdager was de Mizuno Wave Inspire 8 die ik eerder

Name Message
MariahWang1992

Topic  de uitdager was de Mizuno Wave Inspire 8 die ik eerder       Flag »  Reply »
Met betrekking tot de nieuwe bovenste, ik heb gemengde gevoelens. Ik ben geen fan van de kleurencombinatie op dit Nirvana. Het is gewoon te ... blauw. Echter, het biedt zeker een betere pasvorm dan het vorige model en is verantwoordelijk voor de lichte gewichtsvermindering Nike Roshe Run Homme van de Wave Nirvana 7. De nieuwe bovenste zit veel lager op de voet Nike Blazer Basse Donne en ik moest oppassen niet te vast de veters te zijn. Hoewel de vorige Dynamotion Fit tabblad vetersluiting last sommigen nooit gaf me geen problemen. Ik kan zeggen dat de laterale aspect van de kraag is zeker lager dan voorheen. Hoe dan ook, de schoen past beter dan voorheen en sport dezelfde stabiele rit als de Wave Nirvana 7. In feite, heb ik niet een schoen die deze mate van stabiliteit combineert met flexibiliteit en demping getest. Pas onlangs heeft een andere schoen gedreigd de nummer een plek die de Nirvana in mijn schoen rotatie heeft gehandhaafd weg te nemen. Zoals te verwachten, de uitdager was de Mizuno Wave Inspire 8 die ik eerder beoordeeld. Na vele runs in beide schoenen moet ik zeggen dat zo goed van een schoen als de nieuwe Wave Inspire 8 is, Nike Air Max 1 Donne het kan gewoon niet de lange termijn stabiliteit van de Wave Nirvana 8. leveren Nike Blazer Homme Dat is de kracht van de Nirvana-serie, lieve lezers! De Adrenaline ASR 12, is, zoals de naam al doet vermoeden, de trail versie van Brooks 'Adrenaline serie. Het is bedoeld om de pasvorm en de kussen van de Adrenaline te geven, met een meer robuuste buitenzool en verhoogde tractie. Ik was heel blij, terwijl het openen van de Adrenaline ASR 12 voor de eerste keer, want ik vond het kleurenschema en de algehele uitstraling van de schoen, en de enige had het uiterlijk van een goede tractie, maar het zag er nog steeds licht en flexibel. Proberen ze op, ze waren heel comfortabel, en voelde me erg onder de voeten met kussens, veel meer dan andere trail schoenen die ik heb gedragen recently.I hebben weinig klachten over de zool. Zodra het dragen van hen op de paden, was ik dankbaar voor de flexibiliteit, evenals de Nike Air Max 90 Homme tractie en lichtheid. Vergeleken Nike Roshe Run Femme met de Cascadias, ze waren zeker lichter en veel minder onhandig gevoel. Het dragen van deze door middel van de zomer, heb ik niet de kans om deze te dragen in natte omstandigheden, maar ze greep ook op onverharde paden als medium tot fijn grind. De loopcyclus was vlot, en de rit zeer comfortabel, vooral terwijl op vlak terrein. Echter, op grotere grind en rotsachtige paden, de voetzool bescherming ontbrak, en ik kreeg een paar stenen blauwe plekken als gevolg van deze.
  Saturday, October 10, 2015 at 2:04:52 AM

Professional Surveyor Boards » Ask an Expert » de uitdager was de Mizuno Wave Inspire 8 die ik eerder

» Reply to de uitdager was de Mizuno Wave Inspire 8 die ik eerder Topic

In order to post a new message, you must first be logged into an account.